Han sortit recentment unes targetes de crèdit, virtuals, no físiques però operatives, teòricament orientades al B2B, i al sector turístic en concret, ( agencies viatge, hotels, transport viatgers, lloguer de cotxes… ) no restaurants, que la seva principal característica és l’alt cost de la comissió, sobre el 2,95%.
Què per fer evitar aquest cost?
De moment hi ha poca implantació, però si ho voleu evitar, heu de donar instruccions a la vostra entitat financera que no permeti l’ús d’aquesta targeta al tpv virtual que pugueu tenir a la web de reserves. De moment ens consta que Booking ha fet pagaments amb aquest tipus de targeta i ens consta que poden portar condicions addicionals de bonificació sobre els pagaments, als que les utilitzen. Per fer-ho sols cal que truqueu a la vostra entitat financera i indiqueu que no voleu acceptar pagaments de targetes tipus , Mastercard, Global Wholesail Travel Program , ó VISA, B2B Virtual Payement Program . També és bo especificar-ho a la web de venda que no s’admeten aquest tipus de targetes.
El fet de disposar de condicions diferents, no és un tema nou, ja sabeu que hi ha targetes com l’American Express, que tenen tradicionalment condicions diferents.
També indicar-vos que estem negociant amb entitats financeres unes bones condicions pels associats, i en l’apartat de comissions del TPV, un dels més destacats, hem constatat que alguna entitat, en l’actualitat ja està oferint a les empreses del nostre sector, una comissió del 0,2%.