horecalleida.es

horecalleida.es

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida

notícies

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida
  • Portada
  • Lleida
  • Val d’Aran
  • Alt Urgell
  • Comarques
  • Nacional

Reunió informativa de sistemes de calefacció de biomassa a la Val d’Aran

22 novembre, 2013

El passat 19 de novembre, el Grèmi d’Ostalaria dera Val d’Aran va convocar una reunió informativa per als seus associats per tal de fer la presentació de l’empresa Bioenergia Romà Portolès SL. amb la qual el Gremi té un conveni de col·laboració.

Presidí l’acte el Sr Juan Antonio Serrano en qualitat de President del Grèmi i com a representant de l’empresa assistí el Sr Jordi López, propietari de l’esmentada empresa. També assistí l’arquitecta Marta Bosch, assessora de Bionergia Romà Portolès.

El Sr López va exposar els beneficis que pot representar l’ús de la biomassa tant per l’estalvi econòmic com pel benefici ambiental. Es va remarcar que la biomassa és un producte renovable i que les calderes poden acoblar-se als sistemes existents de calefacció. L’empresa disposa d’un equip tècnic per a fer les instal·lacions i prèviament elabora un estudi tant de viabilitat com de finançament. L’empresa també assessora sobre les subvencions a rebre per part de les empreses interessades.

Des del Grèmi es vol apostar per una política de respecte al medi ambient i alhora afavorir les energies renovables.

Notícia relacionada
La biomassa, alternativa energètica en comarques rurals

Tweet

Enquesta

Per què la gent no vol treballar en el nostre sector?

Què en penses?

Com veieu la notícia d’avui d’anul·lació de 45 km d’autovia al projecte A-23 fins a Benavarri?

View Results

Loading ... Loading ...

El més vist aquesta setmana

  • Reunió amb el President de la Generalitat, Honorable Sr. Pere Aragonés
  • Nova línia d’ajuts per a empreses d’un a cinc treballadors
  • Properes convocatòries d’ajuts del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’aquest 2022
  • Per un impuls als Pirineus, diem prou!
  • El próxim 16 de juny s’obre la convocatòria per a la concessió de subvencions en l’àmbit del comerç i serveis, l’artesania i la moda

Calendari notícies

juliol 2022
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« juny    

Memòria

  • any 2021
  • any 2020
  • any 2019
  • any 2018
  • any 2017
  • any 2016
  • any 2015
  • any 2014
  • any 2013

Federació d’Hostaleria de Lleida

Av. del Segre, 7. Altell - 25007 LLEIDA
Tel. 902 24 88 58 - 973 24 88 58
Fax: 973 18 40 40
federacio@hostaler.org

Aula Manel Martín

C/ Segrià, 35. Baixos - 25006 LLEIDA
Tel. 973 28 92 38
Fax: 973 18 40 72
aula@hostaler.org
Copyright © 2022 horecalleida.es
Acceptar i tancar
Aquesta web utilitza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per anònimament facilitar-li la navegació i analitzar estadístiques de l'ús de la web. Obtenir més informació