Us animem a què ho feu tots. El problema que pot existir per iniciar aquestes reclamacions és l’econòmic, avançar els cost de la defensa jurídica. Tenim opcions en què el cost econòmic es redueix a la mínima expressió. Us aconsellem que ho tireu endavant, pel poc risc econòmic que suposa. Hi ha novetats en el termini de presentació de la reclamació que s’ha ampliat. Tens temps fins a l’1 de juny.
Estàs en el teu dret !!! Truca’ns i t’informarem.
La reclamació de les perdudes econòmiques patides des de la declaració de l’Estat d’Alarma, el passat 14/03/2020, és una de les accions principals que, juntament amb la reclamació de les ajudes directes, ara mateix està exercint el sector hostaler per tal de poder fer front a la situació generada per la pandèmia que ja ha suposat el tancament de més de 85.000 negocis i la pèrdua de facturació de més de 67.000 milions d’euros a tota Espanya.
En concret, HOSTALERIA DE LLEIDA, ja es va adherir al primer conveni de col·laboració que HOSTELERÍA DE ESPAÑA havia signat amb el Despatx d’Advocats Indemniza. Ara, HOSTALERIA DE LLEIDA s’ha adherit als altres dos convenis de col·laboració subscrits recentment per HOSTALERIA DE ESPAÑA amb el Despatx Ecija i amb el Despatx Cremades & Calvo-Sotelo, que obren diverses vies de reclamació.
Mentre que Indemniza i Ecija, no renuncien a les reclamacions prèvies al contenciós judicial, des de Cremades & Calvo-Sotelo la possibilitat de la via de reclamació i negociació administrativa prèvia agafa un major pes, per intentar escurçar els terminis al màxim possible, i en segona instància iniciar la via judicial de demandes davant el Tribunal Suprem i els Tribunals Superiors de Justícia de les Comunitats Autònomes.
Si voleu més informació, contacteu amb el Servei Jurídic d’HOSTALERIA DE LLEIDA (Sr. Javier Portolés García. Tel. 973.24.88.58. E-mail: jportoles@hostaler.org )