Les empreses d’hostaleria ja poden presentar les seves reclamacions de manera fàcil i senzilla a través de la plataforma online INDEMNIZA. Una plataforma que gestionarà totes les reclamacions de les pèrdues sofertes durant l’estat d’alarma, en concret entre els mesos de març a juny.
Les reclamacions han d’estar presentades abans del 1 de març, després prescriurà la reclamació
El preu és molt ajustat pel socis d’HOSTALERIA DE LLEIDA. Si no ets soci, pots demanar-nos informació sense compromís.
COM FUNCIONA?
- Simulador de reclamació. On podràs calcular l’import a reclamar abans de contractar el servei. És totalment anònim i no cal enregistrar cap dada personal.
- Contractació online (Si ets soci de la Federació, truca’ns i nosaltres et donarem d’alta a la plataforma i t’informarem de tota la documentació necessària).
- Informe pericial. Signat per un perit col·legiat.
- Elaboració de la reclamació administrativa.
- Presentació de la reclamació davant l’Administració General de l’Estat.
- Informació constant a l’hostaler sobre l’estat del seu expedient a través del correu electrònic.
- Telèfon directe de consulta per a qualsevol qüestió urgent.
TOT EL PROCÉS ESTARÀ SUPERVISAT PER LA DIRECCIÓ JURÍDICA DE L’EQUIP D’ADVOCATS
La supervisió constant de l’equip jurídic de INDEMNIZA i d’Hostaleria de Lleida garanteix la millor oferta pels hostalers associats. Si no ets associats, contacta amb nosaltres
Abans de l’1 de març de 2021 s’han de realitzar totes les reclamacions administratives per poder gestionar el posterior procés judicial contenciós.
El nostre Servei Jurídic està a la teva disposició. Javier Portolés atendrà totes les teves consultes i si vols contractar el servei i ets soci, et donarà d’alta a la Plataforma (Servei Jurídic. E-mail: jportoles@hostaler.org Tel.: 973248858)
Notícia relacionada