horecalleida.es

horecalleida.es

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida

notícies

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida
  • Portada
  • Lleida
  • Val d’Aran
  • Alt Urgell
  • Comarques
  • Nacional

Nova etapa a Pimec

17 març, 2021

Després de 30 anys el Pallarès Josep González deixa la Presidència de Pimec, ja ho havia anunciat. Ens queda un important llegat; avui la patronal catalana de referència, amb recursos, i orientada a ser un instrument de suport a les petites empreses de Catalunya.

Guanya les eleccions, i agafa el relleu de la Presidència, l’Antoni Cañete, que fins ara havia estat Secretari General de l’entitat. Té un important repte, consolidar el projecte i convertir a Pimec amb una eina eficaç de defensa empresarial capaç d’anar adaptant-se a la cada vegada més ràpida i continua evolució de la societat.

A Lleida, també deixa la Presidència Jaume Saltó, amb un bon balanç de gestió i agafa el relleu el Xavier Caufapé.

La Presidència de Pimec Turisme continua amb l’ Isabel Galobardes, amb una excel·lent tasca al capdavant.

L’Antoni és proper a l’Hostaleria de Lleida, ens va acompanyar a l’acte reivindicatiu que vàrem fer el juliol passat a la plaça sant Joan de Lleida.

El Xavier és el gerent de NovAliança, del grup MI, a Lleida. És metge i fa temps que es dedica a la gestió d’equipaments mèdics a Lleida. Ja formava part de la junta de Pimec Lleida.

Isabel Galobardes
Jaume Saltó, Antoni Cañete i Josep Castellarnau a la manifestació de l’estiu passat a la plaça Sant Joan

La Federació d’Hostaleria de Lleida, és soci actiu de Pimec. Un hostaler, el Jaume Marimon va ser el primer president de Pimec Lleida, i després de Pimec Turisme a Catalunya. Actualment formem part de la Junta Directiva de Lleida i de Pimec Turisme.

Volem agrair la dedicació especialment del Josep, per la seva trajectòria, objecte de reconeixement, amb la Creu de Sant Jordi el 2019, però també del Jaume per la seva empenta davant de Pimec Lleida, i també de la Isabel que davant de Pimec turisme està fent molt bona tasca.

Antoni Cañete
Antoni Cañete
Josep González
Josep González
Isabel Galobardes
Isabel Galobardes
Xavier Caufapé
Xavier Caufapé
Jaume Saltó
Jaume Saltó
Tweet

Enquesta

Per què la gent no vol treballar en el nostre sector?

Què en penses?

Com veieu la notícia d’avui d’anul·lació de 45 km d’autovia al projecte A-23 fins a Benavarri?

View Results

Loading ... Loading ...

El més vist aquesta setmana

  • Obertura d’inscripcions per al curs de cuina “Elaboració culinària bàsica”
  • Properes convocatòries d’ajuts del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’aquest 2022
  • Eines de promoció turística a l’Alt Urgell
  • Per un impuls als Pirineus, diem prou!
  • El Govern de la Generalitat aprova el Pla de seguretat alimentària de Catalunya 2022-2026

Calendari notícies

juliol 2022
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« juny    

Memòria

  • any 2021
  • any 2020
  • any 2019
  • any 2018
  • any 2017
  • any 2016
  • any 2015
  • any 2014
  • any 2013

Federació d’Hostaleria de Lleida

Av. del Segre, 7. Altell - 25007 LLEIDA
Tel. 902 24 88 58 - 973 24 88 58
Fax: 973 18 40 40
federacio@hostaler.org

Aula Manel Martín

C/ Segrià, 35. Baixos - 25006 LLEIDA
Tel. 973 28 92 38
Fax: 973 18 40 72
aula@hostaler.org
Copyright © 2022 horecalleida.es
Acceptar i tancar
Aquesta web utilitza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per anònimament facilitar-li la navegació i analitzar estadístiques de l'ús de la web. Obtenir més informació