Aquesta modificació de la resolució inicial fa referència a:
- La presentació de sol·licituds per aquesta nova convocatòria pels beneficiaris que ja van presentar i se’ls va atorgar l’ajut en l’anterior. Aquests no hauran de tornar a presentar una nova sol·licitud, ja que s’entendrà com a presentada amb l’anterior. En el cas que algú vulgui renuciar a aquest nou ajut ho podrà fer a través de petició genèrica pel canal empresa.
- El procediment de concessió serà per ordre cronològic i començarà amb els sol·licitants que no se’ls va atorgar l’ajut en l’anterior convocatòria.
- Les quanties de la subvenció seran les següents:
- Bars, restaurants i cafeteries: 2.000€
- Bars musicals, discoteques, sales de ball, sales de festes amb espectacles, concerts d’infància, discoteques de joventut i karaokes: menys de 10 treballadors 10.000€, més de 10 treballadors 20.000€
Notícia relacionada