Coca cola aposta per impulsar la cultura mediambiental a Lleida, mitjançant la campanya Lleida pel clima. 41 establiments s’hi han adherit, tot un èxit.
Hem d’anar fent camí cap a una nova concepció d’empresa.
L’ONU, el 2015 va signar els ODS. Són objectius universals, integradors i ambiciosos, amb el compromís internacional per fer front als reptes socials, econòmics, i mediambientals actuals, resultants de la globalització. Els ODS posen al centre a les persones, al planeta, la prosperitat i la pau, sota el lema “no deixar a ningú enrere”.
Ni és fàcil, ni ho podem fer sols.
Estem gestionant en una època d’incertesa; la pandèmia, la crisi climàtica, la digitalització, la crisi energètica, … En aquests moments costa més decidir les prioritats per gestionar els nostres negocis. Apostar per alinear-nos amb els ODS, és una bona decisió, i aprofitar aquest moment en què tenim una tutela, és un encert. Gràcies a les empreses d’Hostaleria de Lleida que han apostat per aquest projecte.
És una acció pensada per emprendre-la col·lectivament. Gràcies a empreses com Coca-Cola i Administracions com l’Ajuntament de Lleida, avançarem més ràpidament i més decididament. Molt agraïts per la vostra sensibilitat cap al nostre sector.
Perquè ho hem de fer?:
- Per convicció pròpia.
- Per responsabilitat col·lectiva.
- Perquè tenim un excel·lent futur.
- Per col·laborar a difondre el missatge a la resta de la societat, perquè no ho oblidem, aquest repte no sols va dirigit a les empreses, tots hem de fer canvis importants a les rutines de les nostres vides per assolir un planeta més sostenible.
Document relacionat