horecalleida.es

horecalleida.es

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida

notícies

Actualitat del Sector Hostaler a la Província de Lleida
  • Portada
  • Lleida
  • Val d’Aran
  • Alt Urgell
  • Comarques
  • Nacional

Dades d’ocupació d’agost i dades econòmiques empreses Lleida

28 setembre, 2018

Aquesta setmana s’han publicat les dades d’ocupació del mes d’agost dels càmpings, que juntament amb la dels hotels i les de juliol ens donen una orientació de com ha anat l’estiu.

Com ja és tradicional us adjuntem una sèrie de gràfics perquè pugueu arribar a les vostres pròpies conclusions.

El nostre comentari; vist el panorama, hem pràcticament mantingut els excel·lents resultats de l’any passat, el que considerem una bona notícia.

Hem augmentat les pernoctacions d’hotels i càmpings al juliol i agost, un 2% en relació als mateixos mesos de l’any passat, la majoria de destinacions de costa han baixat més d’un 7%, i Osca en concret, ha baixat un 4%.

Si ens centrem amb els hotels, han mantingut les pernoctacions, han baixat lleugerament els nacionals, i han augmentat els estrangers. Els preus han augmentat lleugerament, i l’oferta ha baixat un 4,5% respecte a l’any passat.

En analitzar els càmpings veiem que han augmentat les pernoctacions, motivades per un bon comportament dels residents al mes d’agost.

Continuem amb l’assignatura pendent de treballar el turisme estranger.

Amb les afiliacions a la seguretat social també es confirma un estancament, tal com vàrem publicar, després d’un període de creixement.

Aquesta setmana s’ha publicat els Estats comptables de les Pimes a la província de Lleida 2013-2016, per part de Pimec. Estaca el reduït valor del VAB per treballador a Lleida i especialment al nostre sector, comparat amb la mitjana Catalunya i la mitjana Lleida.

El nostre sector comença a recuperar posicions de millora en el VAB, però encara li falta marge per guanyar la confiança suficient per a afrontar inversions importants de millora que garanteixen la competitivitat de les empreses.

Documentació Relacionada
Dades Ine estiu 2018 provisional
Informe Pimec Estiu Lleida

Tweet

Enquesta

Per què la gent no vol treballar en el nostre sector?

Què en penses?

Com veieu la notícia d’avui d’anul·lació de 45 km d’autovia al projecte A-23 fins a Benavarri?

View Results

Loading ... Loading ...

El més vist aquesta setmana

  • Obertura d’inscripcions per al curs de cuina “Elaboració culinària bàsica”
  • Reunió amb el President de la Generalitat, Honorable Sr. Pere Aragonés
  • Properes convocatòries d’ajuts del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d’aquest 2022
  • Per un impuls als Pirineus, diem prou!
  • El próxim 16 de juny s’obre la convocatòria per a la concessió de subvencions en l’àmbit del comerç i serveis, l’artesania i la moda

Calendari notícies

juliol 2022
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« juny    

Memòria

  • any 2021
  • any 2020
  • any 2019
  • any 2018
  • any 2017
  • any 2016
  • any 2015
  • any 2014
  • any 2013

Federació d’Hostaleria de Lleida

Av. del Segre, 7. Altell - 25007 LLEIDA
Tel. 902 24 88 58 - 973 24 88 58
Fax: 973 18 40 40
federacio@hostaler.org

Aula Manel Martín

C/ Segrià, 35. Baixos - 25006 LLEIDA
Tel. 973 28 92 38
Fax: 973 18 40 72
aula@hostaler.org
Copyright © 2022 horecalleida.es
Acceptar i tancar
Aquesta web utilitza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, per anònimament facilitar-li la navegació i analitzar estadístiques de l'ús de la web. Obtenir més informació