El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha contractat per aquesta nova temporada d’esquí una campanya de relacions públiques a França, Regne Unit i Portugal amb l’objectiu d’incrementar el coneixement del Pirineu de Lleida i posicionar-lo com una destinació d’esquí competitiva. Aquesta acció es desenvoluparà amb empreses de relacions públiques especialitzades en cadascun d’aquests mercats.
La campanya estarà adreçada a mitjans de comunicació tan offline com online per arribar al públic final i intentar captar al turista esquiador o el turista amb un perfil actiu amb ganes de descobrir nous indrets.
Algunes accions que es desenvoluparan per aconseguir aquesta interacció seran:
- newsletters
- comunicats de premsa amb enviaments segmentats
- entrevistes i trobades individualitzades amb periodistes i influencers
- presstrips
Per tal de desenvolupar la campanya amb èxit han sol·licitat documentació específica en idiomes a totes les estacions d’esquí.
En el cas que vulgueu complementar aquesta informació amb propostes relacionades amb l’esquí i orientades al públic estranger, ho podeu fer arribar en francès i anglès a la major brevetat possible directament al Patronat de Turisme. Persona de contacte: Núria Mulet – nmulet@diputaciolleida.cat