Com a conseqüència de la informació divulgada per diferents mitjans de comunicació en relació a la nova limitació del nombre de persones que poden fer reunions i/o trobades familiars i de caràcter social (un màxim de 6 persones en espais públics a l’aire lliure i de 4 persones en espais públics tancats, llevat que es tracti de convivents. En espais privats s’han de limitar a convivents):
Volem aclarir que aquesta limitació no s’ha de confondre i no afecta per a res al nombre màxim de persones per taula a l’interior i a l’exterior dels establiments d’hostaleria i restauració que continua essent de 4 persones, llevat que pertanyin a la bombolla de convivència.
Per tant, en aquest sentit i a rel de la confusió que s’ha pogut generar, heu de saber que s’ha de diferenciar la regulació que es fa a l’apartat 8 de la Resolució SLT/845/2021, de 26 de març, que regula les “Reunions i/o trobades familiars i de caràcter social”, en les quals no està permès els consum ni d’aliments ni de begudes, de la que es fa a l’apartat 14 d’aquesta resolució respecte a les “Activitats d’hostaleria i restauració”, que continua fixant les mateixes restriccions que hi ha vigents, inclosa la limitació a 4 del nombre màxim de persones per taula a l’interior i a l’exterior.
Si teniu qualsevol dubte, HOSTALERIA DE LLEIDA està a la vostra disposició (Tel. 973.24.88.58. E-mail: federacio@hostaler.org ).