Vichy Catalan triomfa als Best Awards 2016 aconseguint dos premis de plata

El nou envàs per a la genuïna Vichy Catalan, de 1,2 litres fabricat amb un material innovador i molt resistent, així com l’espot de televisió d’aquest nou format, han aconseguit sengles premis de plata en la categoria de begudes no alcohòliques en les modalitats de Best Branding (Packaging) i Best Espot, respectivament. Els Best Awards (antics Best Pack), són els únics premis que s’atorguen al nostre país dedicats al màrqueting alimentari que acullen totes i cadascuna de les modalitats de comunicació comercial de la indústria de l’Alimentació i les Begudes.

Els premis es van lliurar el passat 27 d’abril a l’Hotel Hesperia Tower en una gala organitzada per Edicions i Estudis -l’empresa editora de les revistes IPMARK, D / A Retail i Restauració News- en el marc de la fira Alimentària, la principal fira europea d’alimentació i una de les més importants del món. Els premis es concedeixen cada dos anys coincidint amb Alimentària, que enguany celebra quatre dècades de trajectòria amb la seva edició més internacional i innovadora.

PremisVichyCatalan

Van assistir En representació de Vichy Catalan, els Srs. Irene Renart i Enric Casas i per part de TBWA Barcelona: el Sr. Ramon Sala -Director General creatiu- i el Sr. Roger Cano -Director creatiu- tots dos de l’oficina de Barcelona.

Són els premis més importants de màrqueting alimentari que s’atorguen a Espanya.

L’any passat Vichy Catalan va llançar al mercat el seu genuïna aigua mineral natural carbònica en un innovador envàs de 1,2 litres, fabricat amb un material molt resistent. La nova ampolla preserva totalment les propietats organolèptiques i salutíferes del producte, la seva frescor i el seu gas natural. El nou envàs, molt fort i robust, té un disseny ergonòmic molt còmode per al consumidor i és perfecte per als moments de consum en moviment.

Aquest nou format de 1,2 litres també incorpora el gravat de Gaudí, que forma part inherent d’una de les gammes de productes Vichy Catalan. Aquesta gamma també va obtenir el premi Liderpack 2014 al millor packaging de begudes.

Més enllà de la constant innovació en nous formats i productes, Vichy Catalan investiga com millorar la qualitat de vida i la salut de les persones. Prova d’això són els estudis avalats pel CSIC (Centre Superior d’Investigacions Científiques) que demostren que gràcies al seu consum pot minimitzar el risc cardiovascular, reduint el colesterol dolent LDL.