Quan ens va bé, és el millor moment per pensar en l’estratègia

Ara que al nostre sector i a Lleida estem en xifres rècord, seria el millor moment per pensar com afrontem el futur i traçar l’estratègia col·lectiva. Fitxem-nos amb què ha fet Suïssa.

Tenim grans amenaces però també bones oportunitats que hem de saber veure i aprofitar per posicionar-nos. Ara és el millor moment, molt millor que quan s’iniciï un descens i comencem a pensar que ens està passant.

D’entrada hem de ser capaços de disposar de millors infraestructures i algunes que ja tenim orientar-les al turisme, hem de millorar la comercialització, especialment captant més estrangers, i hem de millorar clarament els marges.

Informació relacionada
Informe: Principals aspectes que dificulten la competitivitat del nostre sector
El plan ‘b’ del turismo suizo ante el cambio climático: nieve artificial y desestacionalización
Els ingressos mitjans de les pimes de Lleida creixen més d’un 8% i arriben al 1,29 milions
Els establiments d’hoteleria de Lleida tanquen el mes de juny amb el millor registre de tots els temps