Com posicionar l’oferta de turisme actiu i natura al mercat britànic

Aquests va estat el títol de la jornada organitzada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida a Sort el dimecres dia 9 de maig. De la mà del Sr. Derek Moore, president d’AITO (Associació de Tour Operadors Independents de Regne Unit) i acompanyat pel Sr. Aicard Guinovart, director del CPT de Regne Unit i Irlanda, es va anar desgranant temes interessantíssims:

– característiques del mercat britànic
– característiques del consumidor
– les específiques del consumidor d’actiu i natura
– factors que cal tenir en compte a l’hora l’influir sobre la seva decisió de compra.

El final de la jornada va permetre reflexionar sobre que pot oferir la nostra província que sigui exclusiu i aquells productes que no ho siguin, quin valor afegit poden aportar enfront dels nostres competidors internacionals.

Va estar una jornada molt completa i participativa, que va aportar molta informació i que permeté a l’empresa que vulgui treballar amb aquest mercat britànic, disposar d’una sèrie de informació indispensable per preparar el seu producte i presentar-lo al TTOO amb més garanties d’èxit.