Les empreses turístiques no comprenen encara als Millennials

Entrevista a David Burstein , autor de ” Fast Future “

El sector haurà d’incorporar talent jove als seus centres de decisió

El nord-americà David Burstein , de 23 anys , és autor del llibre ” Fast Future : How the Millennials are shaping our world” ( Beacon Press , 2013 ) . Productor de documentals de TV , també és col · laborador del diari ara The Hugginfton Post , conferenciant i activista polític . En aquesta entrevista a HOSTELTUR per videoconferència Skype apunta com les empreses turístiques podrien connectar millor amb aquest tipus de públic .

Per què considera vostè que la indústria turística hauria de prestar més atenció a la Generació Millennial ?

En primer lloc , es tracta del segment de consumidors la despesa més creix . Estem parlant de joves el motiu principal per viatjar és formar part d’una experiència , una cosa que puguin fer amb els amics. No els atrau el luxe , ni l’ostentació .

Només volen ser feliços fent coses noves , explorant llocs , vivint aventures , compartint valors … Tot això suposa un gran canvi respecte a com la indústria turística ha contemplat als viatgers joves fins ara .

A què es refereix?

Tradicionalment s’ha pensat : “Els joves només vénen aquí per passar-s’ho bé ” , “per evadir …” . Però en realitat l’important ara és el concepte d ‘”explorar ” . I en els propers 20 anys aquesta tendència tindrà més pes , a mesura que la generació Millennial sigui una de les forces dominants del mercat .

Creu que les empreses turístiques comprenen el que realment volen els Millennial ?

No ho crec . I segurament hi ha gent molt bona treballant. Però comprendre el que volen els Millennial exigeix ​​un dur reajustament . Perquè el punt de vista dels joves i el de les empreses és totalment diferent . Per començar, els Millennial volen personalització , construir la seva pròpia experiència social . Això no ho ofereix un paquet turístic convencional .

Què recomanaria llavors a les empreses turístiques ?

El millor que podrien fer és incorporar gent jove , amb talent , als seus centres de decisió , per ajudar-los a reorientar el negoci . No estic parlant de muntar un focus group amb joves i preguntar “A veure nois , què és el que voleu ? ” , Sinó de realment portar a professionals joves a les empreses i ficar-los a la sala de reunions on es prenen les decisions .

Això permetria a les empreses passar de l’estadi de ” preguntar sobre els Millennials ” a ” actuar sobre els Millennials ” . Perquè aquesta és l’única manera que realment pots moure’t cap a aquest segment .

[ 1 ]

Creu que hi ha moltes diferències entre els Millennials d’Estats Units , d’Àsia i d’Europa ?

Aquí passa una cosa curiosa . Fa poc he tornat d’un viatge de conferències que m’ha portat per Àsia i Europa . .. I és molt interessant … M’he sorprès per les similituds entre tots ells sobre com pensen i com comparteixen informació gràcies a internet .

La informació i les idees avui no tenen fronteres i encara que això ja ho donem per fet avui dia , en realitat- si penses sobre això-ha suposat un canvi radical i són els joves els que estan a la primera línia d’aquesta transformació .

És a dir , els Millennials estan molt més connectats entre ells en els seus propis països i també a nivell global . Jo tinc més coses en comú amb un jove d’Espanya , Viena o Tòquio que amb el meu veí de 65 anys .

¿Aquesta connexió global marca la diferència entre els Millennials i els membres de la generació anterior , la X ?

Sí, perquè gràcies a aquesta connexió global es genera una nova cultura global , on es comparteixen idees sobre col · laboració , inclusió , participació , fer del món un lloc millor … Aquest tipus de coses que s’han convertit en valors força globals .

Font
Hosteltur