La Generalitat inicia una important Campanya de Publicitat promocionant tant el turisme d’interior com el de costa

La Generalitat de Catalunya ha iniciat una campanya de publicitat a diversos mitjans de comunicació per promocionar els atractius i productes turístics de Catalunya.

L’objectiu prioritari de l’Agència Catalana de Turisme és la promoció de Catalunya als mercats internacionals. Aquest treball es desenvolupa amb diverses accions que es fa durant tot l’any amb la col·laboració i dedicació dels Centres de Promoció Turística que la Generalitat té arreu del món. Avui, ja iniciada la temporada d’estiu, es pot dir, amb certa prudència, que les previsions de turisme internacional són positives.

Tanmateix, hi ha una gran contenció de la demanda nacional i estatal que s’ha traduït, de moment, en una disminució de les reserves.Encara bona part de l’oferta turística de Catalunya depèn precisament dels viatges dels catalans i dels espanyols, motiu pel qual, i gràcies aquest any a la recaptació de l’impost turístic, s’ha dissenyat una campanya de publicitat sense precedents en els darrers anys. La finalitat és motivar els catalans i potencials clients de la resta de l’Estat a visitar Catalunya i gaudir de la gran diversitat de productes i experiències que conformen la nostra oferta turística.

Aquesta campanya, que va començar la setmana passada, es reproduirà a diferents mitjans on i off line: televisió, ràdio, cinema, premsa, revistes de viatges, autobusos, tramvia de Barcelona, portals de viatges i premsa online.

Cal destacar la producció pròpia del programa de televisió “Un dia perfecte en família” que s’emetrà a TV3 durant tot l’estiu amb 45 capítols de 3 minuts i en franja de màxima audiència, just abans del Telenotícies Migdia. L’objectiu és promoure principalment el turisme d’interior.

Adjunt trobareu alguns detalls de la campanya per tal que estigueu informats i valoreu l’abast de la promoció. També podeu consultar els enllaços d’algunes de les peces audiovisuals que s’han produït per a la campanya, així com un dels capítols de TV3.

Planificació de la campanya
“Un dia perfecte en família
Espot de 45 segons
Espot de 20 segons en àngles (costa)
Espot de 20 segons en àngles (interior)