Internet gratis a tot l’hotel, la prioritat pel 43% dels usuaris

El 43% dels consumidors no s’allotjaria en un hotel de negocis que cobrés per l’ús d’internet en les seves instal · lacions, segons un estudi encarregat per Intercontinental Hotels Group. Pel 23% el més important quan s’allotgen en un hotel és l’accés gratuït a internet a la habitation i a la resta de l’hotel, davant del 7% que tria el servei d’habitacions com a prioritat.

Per nacionalitats, els viatgers xinesos són els que major importància donen a la connexió a tot l’hotel a l’hora de reservar un viatge de negocis (47%) o d’oci (13%) i el 70% d’ells no passaria la nit a un hotel sense accés gratuït a internet. El 47% creu que internet gratuït és el més important en un hotel de negocis, enfront del 26% dels russos, el 23% dels nord-americans i el 22% dels indis.

Per la seva banda, el 18% dels britànics i el 14% dels nord-americans creuen que el cost de l’accés a Internet és la segona qüestió més important d’un hotel de negocis, per darrere dels hostes sorollosos. Per gènere, el 14% de les dones prefereix WIFI gratuït a tot l’hotel i només un 2% dóna més importància a comptar amb assecador a l’habitació.