Informació rellevant de la CEHAT sobre Booking.com

La Comissió de Distribució Digital de la CEHAT (Confederación Española de Hoteles y Alojamientos Turísticos), a la qual HOSTALERIA DE LLEIDA està afiliada, ens ha facilitat aquest procediment per poder reclamar totes aquelles reserves fetes a traves de Booking.com en les quals considereu que ha pogut haver discrepàncies amb la plataforma en la gestió de la seva cancel·lació.

A continuació, us detallem com procedir amb totes aquelles reserves en les quals considereu que ha pogut haver-hi alguna discrepància respecte a la conducta amb la seva cancel·lació per part de la plataforma:

Nota informativa: Cal tenir en compte que les condicions de cancel·lació per causes de força major poden ser aplicables tant des del moment en què es va decretar l’estat d’alarma al nostre país, així com, quan els països d’origen dels viatgers van decretar aquestes restriccions en el seu territori.
Podeu consultar totes les dates en les quals s’han decretat restriccions per a viatjar, classificats per continents i països accedint al següent enllaç:

Restriccions a causa de la COVID-19 per paisos

  1. A través del vostre partner hub que us dóna accés a l’extranet de la vostra/s propietat/s, podreu accedir al formulari de reclamacions per iniciar una sol·licitud de reclamació de qualsevol tipus amb la plataforma.
  2. Accedeix a “Administració” i fes clic a “Informes de reserva” per tenir accés a l’historial de les reserves realitzades a través de Booking.com
  3. A continuació, selecciona totes aquelles reserves en les quals consideris que hi pugui haver algun tipus d’error en la gestió de la cancel·lació i selecciona “Reclamar reserves”
  4. En el quadre de text, si us plau, escriviu a l’inici del missatge la referència que indiquem a continuació, seguit dels detalls en els quals exposeu el cas per a verificar la reclamació:     Reclamació reserves *COVID-19
  5. En un període màxim de 48 hores laborables, us informaran de l’estat de la vostra reclamació.

Recordeu que per a les reserves realitzades a partir del 6 d’abril de 2020, ja no seran aplicables els procediments de força major de la COVID-19 que s’havien adoptat amb anterioritat. A més, la plataforma ja ofereix solucions concordes al decret publicat durant els últims dies, a través de les quals podeu oferir al client solucions alternatives al reemborsament de diners: canvi de dates o emissió d’un “bono” per a reservar en un futur.

Podeu accedir a més informació a través del següent enllaç:

Novetats de la situació de causes de força major

Si teniu algun dubte, HOSTALERIA DE LLEIDA el pot traslladar a la Comissió de Distribució Digital de la CEHAT.