HOSTALERIA DE LLEIDA s’adhereix a l’acord entre HOSTELERÍA DE ESPAÑA i la plataforma INDEMNIZA per reclamar les perdudes durant l’estat d’alarma.

HOSTELERÍA DE ESPAÑA ha arribat a un acord amb la plataforma INDEMNIZA per la gestió integral dels tràmits de la reclamació de les perdudes patides durant l’estat d’alarma entre març i juny de 2020, que es tracta d’una demanda creixent en el sector.

El conveni amb INDEMNIZA facilita als hostalers els tràmits de reclamació de pèrdues per la pandèmia de la COVID-19.

  • Els hostalers associats a HOSTALERIA DE LLEIDA que vulgueu utilitzar aquest servei podeu realitzar la tramitació de manera online de manera segura, senzilla i a un cost reduït.
  • El termini per poder realitzar la reclamació administrativa expira el pròxim 1 de març de 2021.

El conveni signat per HOSTELERÍA DE ESPAÑA i INDEMNITZA, al que s’ha adherit HOSTALERIA DE LLEIDA permetrà que qualsevol hostaler associat a la nostra organització empresarial pot realitzar aquesta tramitació online de manera senzilla, segura, sense desplaçaments i amb un cost econòmic reduït. A més, aquest servei facilita la contractació online i inclou un informe pericial signat per un perit col·legiat, l’elaboració de la reclamació administrativa i la presentació de la mateixa davant l’Administració General de l’Estat, tot això sota la direcció jurídica de l’equip d’advocats de INDEMNIZA.

La plataforma digital manté informat a l’empresari hostaler de l’estat del seu expedient en tot moment mitjançant correu electrònic i a més compta amb un telèfon de consulta per a qualsevol qüestió que necessiti.  D’altra banda, la web d’informació incorpora un “simulador de reclamació” on els empresaris interessats podeu estimar l’import a reclamar abans de contractar. El procés és completament anònim i no requereix registrar cap dada de l’empresari.

És important tenir en compte que el termini per poder realitzar la reclamació administrativa expira el pròxim 1 de març de 2021, sent imprescindible aquest pas per un posterior procés judicial contenciós. Com probablement la reclamació administrativa que es presenti a través d’INDEMNIZA no serà estimada inicialment per l’Administració, s’haurà de presentar una demanda judicial col·lectiva contra l’Estat, i el preu per empresa s’informarà en el seu moment, ja que anirà en funció del nombre d’interessats.

 També heu de saber que el servei d’INDEMNIZA és només per la reclamació a l’Estat de les perdudes patides durant l’estat d’alarma entre març i juny de 2020.  Respecte a les perdudes patides pels tancaments ordenants per la Generalitat de Catalunya, s’estan estudiant diferents vies d’actuació, de les quals ja us informarem properament.

Si voleu obtenir més informació de la plataforma INDEMNIZA us podeu posar en contacte amb el Servei Jurídic d’HOSTALERIA DE LLEIDA (Sr. Javier Portolés García. Tel. 973.24.88.58. E-mail: jportoles@hostaler.org) o visitant la web: https://hosteleria.indemniza.org


Document relacionat

Informació Indemniz@

istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort
istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort
istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort
istanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escortistanbul escort