Hostaleria de Lleida llança una completa guia gastronòmica amb més de 450 restaurants lleidatans

HOSTALERIA DE LLEIDA ha aconseguit amb el llançament de www.gastronomiadelleida.com omplir el forat que necessiten tant els més foodies, locals i visitants, com els que es troben en ruta per les terres de Lleida i volen gaudir d’un bon àpat. La Guia Gastronòmica de Lleida engloba actualment una base de dades de 455 establiments. Especialment dissenyada per a Smartphones i tauletes, l’usuari pot descarregar-se-la al seu dispositiu mòbil Android o IOS a través de www.gastronomiadelleida.com.

Un cercador multicriteri per trobar el restaurant que més convingui en funció dels gustos, ubicació, preu… El cercador de restaurants està present en tota la navegació de la guia. Permet localitzar-los filtrats per diferents criteris de cerca: geolocalització, preus, especialitat caragols, amb terrassa… i per suposat, pel seu nom propi. L’usuari accedeix a una completa fitxa individual de cada establiment a través de la qual pot trucar directament i fer la reserva sense intermediaris així com entrar a les seves xarxes socials i pàgina web. A més, amb l’objectiu de facilitar la recomanació o l’organització de trobades amb amics, família, etc. es pot compartir la informació del restaurant sense haver de sortir de la guia.

Adreçada a tots els amants de la bona cuina, és una pràctica i intuïtiva web-app per a ser consultada a través dels Smartphones i tauletes.

La geolocalització permet que els usuaris rebin un llistat amb els resultats dels restaurants que estan al seu voltant o fins a 750m de la seva ubicació. També poden accedir al mapa amb les ubicacions i distàncies de tots els establiments de la guia.

La Guia Gastronòmica de Lleida vol convertir-se en el web-app de referència a l’hora de trobar restaurant. Així mateix, és la primera guia dedicada exclusivament a posicionar Lleida i província com a destí gastronòmic.

Un viu aparador gastronòmic al palmell de la mà. Aquesta Guia suposa un pas endavant per a Hostaleria de Lleida en la seva evolució i en el seu recolzament als hostalers a l’hora de fidelitzar i conquistar nous clients. Així mateix, és un estratègic canal d’informació per reforçar el posicionament de les campanyes que contínuament engega la Federació hostalera com són Porcpassió, Ruta de la Tapa (juntament amb San Miguel), Tast a la Fresca, Menús de Nadal, etc.