#Foment de l’excelència turística a través de la gestió del detall: Formació en entorn digitals

En l’actualitat són moltes les empreses que volen reforçar la seva presència en els entorns digitals per a donar ressonància a la seva empresa i, per tant, aconseguir ampliar la seva cartera de clients i obtenir més ingressos.

Tot seguit us presentem dos sessions de formació que us permetran assolir les nocions bàsiques per a crear i gestionar diferents estratègies als entorns digitals:

BASES PER CREAR I GESTIONAR UNA ESTRATÈGIA A LES XARXES SOCIALS

Data: dimecres 11 de juny, de 9.30 a 12.30 (3 hores)

Lloc: es confirmarà el lloc en funció del no. d’assistents inscrits a la sessió.

Beneficis:

Si ets una pyme i el teu negoci no està basat directament en la venda a través de les Xarxes Socials, el fet de definir una estratègia i incorporar una eina que faciliti la gestió dels teus perfils socials de manera més eficient per a tu, t’ajudarà a familiaritzar-te en l’entorn digital.

Objectius:

Presentar una visió general de quin tipus de públic i continguts es mouen a les principals Xarxes Socials.

Mostrar el funcionament de l’eina HootSuite per a gestionar les teves xarxes de forma que optimitzis el temps.

Donar algunes idees de com HootSuite pot ajudar-te a escoltar activament a Twitter per a que puguis comunicar-te amb el teu públic i generar oportunitats de negoci.

Contingut:

Què aporta una estratègia a RRSS?

Com definir l’eix principal de la teva estratègia

Què aporta cada xarxa? Característiques principals

Eines per a gestionar les Xarxes Socials: HootSuite

Com definir un calendari de publicacions

Com realitzar oïda activa a través de HootSuite

Recursos web

El marketing digital, per l’amplitud i extensió de les seves possibilitats/continguts, és una àrea de l’empresa que requereix d’una constant actualització per a mantenir-se al dia.

Nota:

No tractem com realitzar un pla integral de marketing digital

No definim els indicadors de medició i les eines d’anàlisi de KPI; solament les nomenem per a que les tinguis molt presents.

No definim les peculiaritats de l’ús de cada xarxa social i optimitzacions de perfils.

BASES PER A CREAR UNA ESTRATÈGIA D’EMAIL MARKETING. NEWLETTERS I COMUNICATS

Data: dimecres 18de juny, de 9.30 a 2.30 (5 hores)

Lloc: es confirmarà el lloc en funció del no. d’assistents inscrits a la sessió.

Beneficis:

Amb aquesta sessió podràs tenir una visió més clara de les característiques de l’email marketing i tindràs pautes per a poder adaptar una estratègia a la realitat del teu negoci.

Veuràs els aspectes clau a tenir en compte a l’hora de realitzar enviaments massius.

Coneixeràs algunes eines digitals que facilitaran el disseny dels teus enviaments, així com l’anàlisi dels resultats.

Objectius:

Presentar una visió general de perquè és avantatjós dissenyar una estratègia d’email marketing.

Donar pautes per a definir l’estratègia; com analitzar quin és el nostre públic, tipus de comunicats i recursos per a implementar una estratègia d’email marketing.

Mostrar el funcionament bàsic d’una eina d’enviaments massius (Mailchimp) com a mitjà per enviar comunicats electrònics.

Contingut:

Defineix al teu client ideal

Aspectes a tenir en compte a l’hora de definir la teva estratègia: tipus de contingut i freqüència.

Com aconseguir leads per a augmentar la teva base de dades.

Tècniques de copywriting. Com redactar l’assumpte del mail, fer crida a l’acció i definir el discurs de nous comunicats

Eines d’enviament: Mailchimp. Com configurar-lo, com utilitzar-lo i quina informació ens ofereix.

Recursos web per a preparar tu mateix les imatges dels teus comunicats.

FORMADORA:
Sra. Montse Vila. Sòcia consultora en Marketing Digital i presència online de Summum Experience

COST:
Les dos sessions són gratuïtes

INSCRIPCIONS: abans del 28 de maig a les 14.00 hores, al mail: llaveda@paeria.es o echia@paeria.es, indicant les següents dades:

Nom i cognoms: ____________________________________________________________
Empresa: ____________________________________________________________
Telèfon: ____________________________________________________________
Email: ____________________________________________________________

Vull assistir al curs:
1.BASES PER CREAR I GESTIONAR UNA ESTRATÈGIA A LES XARXES SOCIALS
2.BASES PER A CREAR UNA ESTRATÈGIA D’EMAIL MARKETING. NEWLETTERS I COMUNICATS