Finalitza l’edició de Buy Catalunya 2013, aquest any enfocada al turisme d’interior

Buy Catalunya 2013, és el workshop més important del sector turístic a Catalunya, es va celebrar el passat divendres 6 de juny per primera vegada en territori Lleidatà  (Seu d’Urgell)  i  orientat al nostre producte, el turisme d’interior.

De Lleida hi van participar uns 40 empresaris inclos l’Associació de Càmpings de Lleida. Les sensacions van ser molt bones per part dels participants.

Aquesta trobada professional s’organitza amb l’objectiu de posar en contacte directe la destinació turística (l’oferta) amb els organitzadors de viatges d’un mercat emissor (demanda). Aquest any s’ha focalitzat en els productes de Natura, Interior, Muntanya i Pirineus. En aquesta ocasió s’ha convidat a turoperadors d’Espanya, Europa, EEUU, Brasil i Israel.

Cada establiment participant o be associació, ha agenda amb diferents operadors en funció del producte que volia oferir i la procedència del client potencial i disposa . Es pot dir que ha estat un èxit tant d’ operadors com d’ empreses. I per suposat per la Seu d’ Urgell, que ha estat l’ amfitriona d’ aquest Buy Catalunya que ha coincidit amb la Trobada dels Pirineus.

Reñé a Buy Catalunya 01

Previament els operadors van poder veure i experimentar alguns indrets del nostre territori.

Des de la nostra organització, portem temps reivindicant que es facin accions pensant en l’interior de Catalunya, i sembla que la Generalitat de Catalunya comença a reaccionar.

Enllaç Relacionat

www.buycatalunya.com