Èxit de participació a l’última de les Jornades de Comercialització Digital del sector turístic feta a la Diputació de Lleida

En total unes 200 persones, entre empresaris i representants de l’àmbit turístic de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida, han participat en els tres tallers de formació de comercialització digital que s’han desenvolupat durant aquest mes de novembre a Arties, La Seu d’Urgell i Lleida.

El tres tallers de formació han anat a cura de Jimmy Pons, reconegut professional i referent del màrqueting online i social, que ha explicat als assistents com ha evolucionat el sector turístic a partir del segle XXI des del punt de vista del consumidor. També s’ha referit a l’anomenada reputació online i ha assenyalat que els comentaris dels mateixos consumidors mitjançant Internet han comportat una nova manera de planificar les sortides i han influït en la presa de decisions dels viatgers a l’hora de planificar i decidir sobre les seves destinacions, les activitats i els allotjaments. Per aquest motiu, ha explicat Jimmy Pons:

cada vegada resulta més important i transcendent saber gestionar tots aquests comentaris sobre els establiments i les destinacions que hi ha a Internet mitjançant una estratègia de màrqueting de continguts, com adaptar el web de l’empresa turística a l’era dels mitjans socials i com emprar les xarxes socials per a la promoció d’un determinat producte i destinació turística.

El vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, ha valorat de manera molt positiva la participació dels empresaris i dels representants del sector turístic de les comarques de Lleida  i  ha posat de manifest “la importància que la formació té per al sector turístic de les comarques de Lleida amb la finalitat que puguin incorporar els canvis que s’estan produint en la promoció i la comercialització de les destinacions turístiques i per saber cap a on camina el món turístic”.

Jornada Comercialitzacio Turisme

Enllaç Relacionat
Ponència Jornada