Els 20 pasos del client fins la reserva Online

Per als hotels cada vegada és més important conèixer els detalls del comportament de l’usuari a internet a l’hora de realitzar una reserva . VFM Leonardo , empresa especialitzada en el màrqueting en línia hotelera , ha llançat aquesta infografia en la que identifica 20 passos que la majoria dels usuaris recorren a l’hora de planificar un viatge a internet.

1-El 87% de les recerques a internet comencen a Google.
2-El 65% dels usuaris comença a buscar sense haver decidit destí o mitjà de transport .
3-Als Estats Units , el comerç en línia va arribar el 2012 als 226 milions de dòlars .
4-Aquesta xifra augmentarà a 327 milions de 2013 .
5-El 50 % dels usuaris de Facebook s’ha inspirat per als seus viatges a fotos dels seus amics .
6-El 81 % dels viatgers dóna importància a les ressenyes i comentaris a la web .
7-L’usuari visita 12 oáginas de otes abans de reservar , amb una mitjana de més de 5 minuts a cada pàgina .
8-L’usuari visita una mitjana de 22 webs abans de fer una reserva .
9-El 69 % dels viatges està inclòs pels comentaris en línia .
10-El 10 % dels usuaris visita una pàgina d’una marca concreta , sense passar per un metacercador o OTA .
11-El 90 % dels usuaris va començar la seva cerca en un cercador online, una OTA o un web de viatges .
12-El 75 % dels usuaris realitzar una reserva en una OTA abans que n la web de IHG.com .
13-El 69 % dels usuaris confia a internet com a consultor de viatges , per sobre de la televisió o les revistes impreses .
14-El 62 % dels viatges de plaer ser reserven a internet.
15-El 58 % dels viatges de negoci es reserven a internet.
16-Les otes tenen el major percentatge de reserves, però el major repartiment en els beneficis és per al canal directe .
17-L’usuari mitjà que reserva a IHG.com ha passat abans 1 hora amb webs de diverses otes .
18-Gairebé 149 milions de reserves de viatges es realitzen cada any a internet.
19-Des de 2008 , les reserves de viatges online han crescut un 47% .
20-Arribada !

Font
TecnoHotel