El Fòrum “Cooperar per crear” demana que la marca Pirineus i Lleida formin part activa de la Marca Catalunya

Amb el objectiu de facilitat al sector turístic de catalunya conèixements per la creació i internacionalització de producte turistic, s’ha cel·lebrat a l’Aeroport Lleida-Alguare una sessió anomenada “Cooperar per crear”, en la que hi han estat presents els diferents actors turístics de l’interior, entre els quals i ha participat la Federació d’Hotaleria de Lleida.

En l’acte s’ha reclamat la posada en valor de la marca Pirineus, Lleida i el seu territori, dins de la promoció de Catalunya, aprofitant l’embranzida de les marques  Barcelona, Costa Brava i la Costa Daurada.

Aquesta sessió ha perseguit facilitar al sector turístic català els coneixements per crear producte i internacionalitzar-lo, innovant i superant el turisme de sol i platja, i anar cap a un turista “que cada vegada busca més noves sensacions i oportunitats de lleure”.

Han assistit a la inauguració del Fòrum el delegat del govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré, el president de la Diputació, Joan Reñé i el president del Consell Comarcal del Segrià, Pau Cabré. La Directora General de Turisme, Marian Muro, ha estat l’encarregada de pronunciar la xerrada inaugural, titulada “ El producte, la base del creixement turístic a l’interior i a Catalunya”. També ha assistit al Fòrum el regidor de Turisme, Fèlix Larrosa.

Documents relacionats – Ponències
Visió de la demanda del mercat Alemany i Austriac
1993 – 2013 20 anys de posicionament de la marca Catalunya als païssos ex-URSS
Visió de la demanda i anàlisi del mercat de turisme rural – Regne Unit i Irlanda –
Mercat de turisme rural al Benelux
Turisme d’Interior i de Muntanya a França