Curs Gestió i Qualitat de la Restauració Col·lectiva i Comercial de la UAB

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha posat en marxa aquest any un curs Gestió i Qualitat de la Restauració Col·lectiva i Comercial en un format modular, que pensem que us pot ser d’interès. Aquests mòduls permetran capacitar el gestor intern per al disseny dels processos productius i la gestió de proveïdors i matèries primeres per garantir el compliment dels requeriments de qualitat, l’adequació a segments poblacionals amb necessitats alimentàries específiques, aplicació de criteris seguretat alimentària actuals, vetllar per la bona imatge l’establiment, així com dominar els mecanismes preventius, d’intervenció i les xarxes de comunicació, aportant valors de responsabilitat social a l’activitat empresarial.

El curs està format pels següents mòduls:

  1. MÒDUL 1: Gestió de Proveïdors i Clients
  2. MÒDUL 2: Gestió de cuina en col·lectivitats
  3. MÒDUL 3: Plats sense gluten o altres al·lèrgens
  4. MÒDUL 4: Restauració sostenible

Està previst que el curs s’iniciï el pròxim 20 d’octubre i que finalitzi el 20 de gener del 2018. Per més informació podeu trucar al telèfon 935929710 o enviar un correu electrònic a formacio.continuada.epsi@uab.cat.

Les inscripcions es poden fer a online