Carta d’agraïment a Ferrocarrils davant la seva resposta a la situació d’Espot esquí

Com a hoteler del Pallars Sobirà i President de la Federació d’Hosteleria de la província de Lleida, voldria agrair a l’empresa Ferrocarrils de Catalunya per la seva actitud i el seu compromís amb la gent del Pallars. Aquest hivern ens hem trobat amb una situació inesperada, la caiguda d’una cadira de l’únic remuntador que accedeix a l’estació d’Espot Esquí i la seva resposta ha estat admirable. Amb només una setmana van trobar la manera de resoldre la situació i van proposar una alternativa segura i innovadora per a tots els usuaris : substituir la cadira per jeeps i retracs; obviant una de les solucions fàcils al problema,: el tancament de les pistes per tota la temporada. Totes les persones podien continuar utilitzant les pistes, gràcies també a la implicació i treball admirable de tots els treballadors d’Espot Esquí, als qui tothom ha valorat positivament.

Tothom és lliure de pensar el que vulgui, però per tots els hotelers ha estat la millor de les solucions possibles, ja que ens ha permès de continuar amb els nostres negocis oberts la resta de la temporada d’esquí. Així mateix, donar les gràcies per les bones notícies de la licitació d’un nou telecadira per la temporada vinent, demostrant que es creu en el territori que compartim, i per tant es decideix continuar invertint.

Josep Castellarnau i Masa

Notícia relacionada
FGC licita un telecadira per a Espot que substituirà al novembre l’avariat