Càmpings: Com actuar al respecte dels clients fixos

Duran aquests dies membres de la junta de Càmpings de Lleida han mantingut reunions via skipe amb la resta de companys per intentar unificar una resposta comuna a nivell de Catalunya pel que fa al tractament dels clients fixes que tenim als nostres càmpings.

En aquest sentit, s’ han consensuat una sèrie d’ actuacions a aplicar, cada càmping la que consideri més adequada. Recordar que es tracta de recomanacions que simplement pretenen una resposta conjunta i el mes homogènia possible.

Recomanacions:

  1. En aquells càmpings que tanquen uns mesos dins l’ any, poden, aquest any excepcionalment, tancar mes tard o no tancar per tal de cobrir els dies / mesos que l’ estat d’alerta ens obliga a estar tancats.
  2. Aplicar un descompte sobre el preu de la quota dels mesos que duri l’ estat d’ alerta i per tant haguem de estar tancats que aniria entre el 30% i el 50%.
  3. Fer algunes millores en especies una vegada oberts, regalar visites, deixar fer mes dies de vacances, no cobrar la llum ….