Així són les micro-habitacions d’hotel, pensades per millennials

Des d’hotels independents als Estats Units a grans marques com Marriott, els hotels entrant de ple en la tendència micro-hotel. Parlem d’habitacions amb tot el necessari de tot just 15 metres quadrats però grans espais públics que atrauen viatgers socials.

microhabitacionsMilenials1

És un exemple una mica literal del concepte de viure com un local, ja que sovint un apartament és només un lloc on dormir, i en els espais públics un passa la majoria del seu temps, diu Gray SHEALY, director executiu del màster de Hospitality Management a la Universitat de Georgetown.

Aquests micro-hotels aparèixer en primer lloc en centres urbans com Tòquio o Nova York, on els béns immobles són particularment cars. Aconseguir sumar un major d’habitacions per espai tenia sentit en aquest context.

Als Estats Units ja hi ha diverses cadenes de micro-hotel, com per Pod, Yotel i citizenM, que s’estan expandint a altres ciutats com Miami, San Francisco i Washington. Són destins on els viatgers tendeixen a buscar un gran valor i un disseny intel·ligent.

MicrohabitacionsMilenials2

Modus Hotels, una companyia hotelera amb seu a Washington, planeja obrir dues microh-hotels, un Pod Hotel i un Hotel Hive, l’any que a la capital del país. Marriott introduirà 10 hotels Moxy el proper any a les principals ubicacions metropolitanes com Nova Orleans, Chicago, Seattle i San Diego. Comuna llançarà la seva marca de micro-hotel Tommie a principis de l’any a la ciutat de Nova York, amb altres destinacions nacionals i internacionals en perspectiva.

Es tracta d’hotels especials, a un preu raonable i dirigits particularment a viatgers de treball que s’estan desplaçant constantment, afirma Garth Holsinger, client habitual de Yotels. Aquests micro-hotels són particularment atractius per als millennials, que estan començant a viatjar més i gastar més.

Estem enfocats al consumidor Millennial, posant l’èmfasi en conceptes com l’estil, l’actitud i el disseny, tot a un preu econòmic, afirma Vicki Poulos, director de marca global per Moxy.

Notícia original a Tecnohotel i Stuff i USA Today