10 errors que pot estar cometent el teu hotel amb els millennials

Els temps canvien i amb ells les costums i formes de relacionar-nos. Els Millennials (18-35 anys aprox.) Que a Espanya arriben a la xifra de més de 8 milions, estan en el punt de mira de les empreses, un grup generacional que ha marcat uns canvis importants enfront de generacions anteriors.

Caracteritzat pel seu dinamisme i major flexibilitat que mostren, tant en el seu comportament offline com online, li agrada emprendre i compartir. Són altament sociables, el que implica que ens trobem davant d’un segment que entén i necessita un entorn online on les connexions són molt importants.

Les empreses han de veure en les xarxes socials, un camí necessari per connectar, no només amb aquest nou target digital, sinó amb tots els usuaris que estan interactuant en cadascuna de les xarxes socials.

Millennials, Generació X, Baby Boomers: Saps Com Es Comporten Online?

GeneracionXmillenials

No obstant això, tot i tenir clar que hem de de connectar amb aquest grup generacional, pot ser que no estiguem aconseguint bons resultats i haguem de preguntar-nos en què estem fallant:

1) No ofereixes connexió WIFI a les teves instal·lacions gratuïta i de qualitat. Recorda que els Millennials necessiten estar constantment connectats. No entenen unes vacances sense internet pel que un dels punts que els poden influir en l’elecció d’un establiment o un altre, podria ser una cosa tan simple com la connexió a Internet, la qualitat de la mateixa i la gratuïtat.

2) No ofereixes experiències que et donen valor diferencial ia les que els millennials els encanta viure i compartir a les seves xarxes socials, ajudant-te a estendre la teva marca més lluny del que imagines. Són addictes a les xarxes i els agrada comunicar-se i compartir els seus moments d’oci o activitats diàries amb els amics. Les comenten i gaudeixen amb aquestes relacions via online. Aquesta característica la pots utilitzar al teu favor entaulant relacions entre la teva marca i ells.

3) No li prestes importància al Mobile Marketing. El mòbil és el seu gran amic. Aquest amic que porten a tot arreu i del qual no se separen ni a l’hora de dormir, de manera que el màrqueting mòbil està adquirint una gran rellevància.

4) No inclous el vídeo màrqueting dins del teu pla d’acció. Recorda que és una generació molt visual a la qual li agrada molt les imatges per les que senten una gran atracció. A més un 28% són usuaris de Youtube, convertint-se en la segona xarxa social preferida per ells.

5) Els teus xarxes socials són gestionades per personal no qualificat. Les xarxes socials són el plat fort d’aquesta generació. Si no les gestiones adequadament poden suposar una font de problemes en molts aspectes a més de donar una imatge gens recomanable si vols ser una empresa competitiva i no quedar enrere. Invertir en un bon professional és la millor forma d’enganxar a aquesta audiència.

6) Utilitzes pocs mitjans audiovisuals dins de les teves campanyes i ets molt tradicional en les teves campanyes de comunicació. La creativitat i l’enginy es posen a prova per connectar amb aquest target generacional.

7) T’oblides d’Instagram. És mòbil, es basa en l’ús d’imatges i pots crear divertits concursos. Aquesta xarxa social cada dia li guanya més terreny a Facebook per aquest segment i aconsegueix percentatges d’engagement molt més alts. No t’oblidis d’ella. Pots consultar accions que s’han realitzat a Instagram a: “Instagram i turisme: 5 exemples d’ús en el sector”.

8) La incorporació de la tecnologia no està en els teus plans. Són addictes a ella i els agrada experimentar amb les novetats que surten al mercat així com poder interactuar amb elles. Aquí et deixo l’enllaç a un interessant article que es va publicar en Tecnohotel sobre els wearables: “Wearables per millorar l’experiència del client”.

9) No li veus sentit a la gamificació. La gamificació funciona molt bé per crear vincles amb la teva marca i aquest grup. Jugar amb ells i posar-los reptes sumarà el seu vincle amb tu.

10) No tens consciència mediambiental. Recorda que són respectuosos amb el medi ambient. Converteix-te en una empresa compromesa. Si vols aconseguir atreure cap el teu hotel a aquest interessant i necessari target com són els millennials, hauràs ganártelos en el seu propi terreny: el digital.

Imatge Millennials vía Shutterstock

Estrategias-conquistar-Millennials

Font. Mabel Cajal – Tecnohotel